The day before tomorrow

Hellu!
Har kommi them från skolan nu, var en ganska så soft dag idag. Först hade vi brännbollsturninring med våra "nya" klasser. Vi var ju nämligen 6 klasser i årskurs 8 förut men nu är vi bara 4, så vi har fått nya klasskamrater som vi då ska gå med i 9:an. Känns lite drygt att vi är så många i klassen nu- det var ju stökigt redan innan.. men jag fick gå med de jag ville gå med så jag ska inte klaga :P
Jo, back to the subject.. vi vann inte turneringen men det gjorde inte så mycket för jag har aldrig riktigt fattat meningen med leken/sporten(?)
Sen var det det årliga "Talang Hedäng" det var typ tre st sångnummer och två sketcher, men inget var väl direkt underhållande..
Iaf så slutade vi runt halv tre så då åkte jag hem och nu sitter jag här. Ingen är hemma heller. Och jag har ingenting att göra, kanske ska läsa lite.. jag hittade nämligen en del roliga böcker när jag städade mitt rum igår :P

Lite suddigt kort.. försök att inte kolla så mycket på hyllan bara :P när jag säger att jag städat mitt rum innebär det bara att jag plockat undan sakerna som legat på golvet.. dammning är då alldeles för överskattat! :P

Serveringen igår gick riktigt bra, förutom att jag råkade spilla lite läsk på en kille... jaja, Det är ju misstagen man lär sig av. Killen, som för övrigt heter Albin, hämnades idag genom att kasta trehundrafemtioelva vattenballonger på mig. Inte kul!

Ojojoj, jag glömde nästan det viktigaste! Det är ju skolavslutning imorgon! Äntligen!
Ja, men nu ska jag kila :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0