Takmisshandel...

Hellu!
Blev väckt runt halv 10, av att det sprang runt folk och hammrade och sågade(lät det iaf som) på taket. Alldeles utanför mitt fönster.Jag hade ställt min klocka på 10 och blev milt sagt irriterad! Vilka människor ställer sig och för sådant oväsen halv 10 på en fredag!? Jaja, jag lät dom inte knäcka mig utan stannade i sängen till 10, gick upp, åt frukost, duschade, fixade till mig lite och började packa min väska :P jag ska nämligen bo hos M&M i helgen. Det är alltid lika mysigt där.
När jag skulle äta frukost imorse så hittade jag en film på köksbordet! "I taket lyser stjärnorna" åå, en av mina favvisar :P Så nu ska jag gå och packa ner mina sista grejor, äta lunch och se på filmen :P
Ha en trevlig dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: s

vi skulle ju se på den tillsammans ju :(

2009-06-12 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0