SOMMARLOV!

Äntligen, äntligen!
Har precis kommit hem ifrån att ha lunchat med mor och lillebror. Den första lunchen på sommarlovet! :P
Har suttit i kyrkan hela förmiddagen och lyssnat på rektorn och så har jag ju fått mina betyg också!

Matte: MVG

Svenska: MVG

Kemi: VG

Biologi: VG

Fysik: VG

Geografi: MVG

Religion: VG
Historia: VG

Samhällskunskap: VG

Musik: VG

Bild: MVG

Teknik: G

Idrott: VG
Hemkunskap: VG
Franska: MVG
Engelska: MVG

Slöjd: VG

Japp, det var mina betyg det :) Jag är ganska nöjd, men det hade ju kunnat verit bättre..
Jaja, nu ska jag gå och äta och ikväll blir det furuvik! Loviiie :P
Puss


Kommentarer
Postat av: your favourite :P

Pressa dig inte för hårt nu dina betyg var helt super <33333

2009-06-10 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0