Ny bloggstart :)

Hejsan!
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har flyttat tre gånger och sen har jag varken haft tid eller lust med att skriva. Men nu har jag gjort lite omdesign här och nu ska jag dra igång med bloggandet igen :P Det är så roligt att se att man har så många unika besökare per dag :P Nu är det bara att hoppas att antalet besökare stiger till den nivå där jag slutade skriva :) glöm inte att kommentera heller.
För att ta igen lite av min frånvara så ska jag sammanfatta mig lite:
Under min bloggpaus har jag bl.a.
Vunnit första pris i företagstävlingen
Blivit konfirmerad
Fått mina vår/sommar-lyckorus
Insett hur otroligt kass jag är på att bowla
Insett hur otroligt kul det är med ragga
Nja, en ganska bra sammanfattning måste jag säga :P
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0