Inneboende

Hejsan!
Dålig uppdatering idag, men ni vet ju varför..
Teknikkursen var sådär.. det blev mycket skratt men det var också fruktansvärt långtråkigt då och då. ´Jag och Sofie kom till Bessemergymnasiet (där vi håller till) vid 08:10 imorse, vi kom in på baksidan och väl inne i skolan kommer en förvånad/förargad vaktmästare och säger att vi inte får vara där. Vi berättar om teknikkursen men han säger nåt i stil med "nej, något sånt har jag inte hört talas om" och försöker få oss att gå men då kom det flera teknik-tjejer och han ger med sig. Sedan helt plötsligt börjar hanm berätta om sitt liv. Knasigt med människor som svarar på frågor som ingen ställt...
Sedan hade vi ett grupparbete där vi skulle bygga torn av glasspinnar. I min grupp var det jag, Sofie och en annan tjej som gillade japansk rock och hade en mopps.. iaf, så gick det inte så bra eftersom att tjejen i våran grupp blev jättesur så fort vi inte tyckte som henne och hon tog ingen hänsyn till oss utan gjorde som hon ville. Lite smått (väldigt) irriterad blev vi!
Jaja, Sofie sover över här ikväll (därav rubriken..) Nu ska vi gå och kolla på "Nyckeln till frihet" och äta popcorn! :P

Någon som sett den??
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0