Home again

Hejsan
Nu är jag hemma igen. Blev en trevlig helg och jag har gått upp två kilo. Menmen, you only live once, right? :P
Som sagt så har jag ätit mycket.. och min kärlek till vattenmelon är stor förstår ni.
Iaf, imorgon är det första dagen på teknikkursen som jag ska bärja på. Jag erkänner.. jag går enbart för pengarna! Man får ju 75kr/dag och man går typ mellan 08:30-15:00.. det är det ju nästan värt. Dessutom får man gratis lunch + mellanmål och de betalar bussavgiften. De dagar då kursen är i Gävle kan man ju alltid stanna kvar och shoppa lite eller fika på älskade Coffehouse! :P Kursen håller på i 9 dagar och då borde jag tjäna.. 675kr :P helt okej.
Ja, nu ska jag ringa min lilla Sofie och höra om hur hon tar sig in till kursen, hon ska nämligen också gå :P
Btw, någon som testat denna? Super god!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0