Firtst day of the life in heaven

Hellu!
Första dagen på sommarlovet alltså:P
Vaknade runt halv ett idag och var sjukt hungrig så jag gick upp och gjorde pannkakor! Det gick skitdåligt. Till att börja med så hittade jag inget recept på pannkakor! ..och nej, jag kan inte laga pannkakor utan recept. Så jag fick leta på internet tills jag hittade ett bra recept. Sen så gick det ganske bra med att blanda ihop ingredienserna, förutom att jag råkade hälla i en halv burk vaniljsocker som inte ens stod med i receptet.. ja, sen till det slutgiltiga matlagningsprovet: att "steka?" pannkakorna. Det gick inte så bra, jag brände typ fast alla så att de blev sådär äckligt brunsvarta. Usch!
Jag kom hem från Furuvik runt 3 igår kväll, eller säger man imorse? Jaja, det var iaf jättekul med disco och karuseller(även fast vi inte åkte så många)
Nu sitter jag ensam hemma och är rastlös! Eller ensam och ensam... världens sötaste målare är här också!
Pappa har typ "anställt" någon som ska vara här och fixa lite med vårat hus så att vi får någon ordning på det.. och denna målare är runt 21? Skitsöt, vegetarien och litelite rik? :P I like. Det var dock lite pinsamt när han kom hit för ett tag sedan.. jag satt nämligen framför datorn och trodde att det var min mor som kom hem så jag, lite halvt sömnigt och utan entusiasm i rösten: hej.. sen får jag lite panik när jag inser att det inte är min mor som står i hallen och försöker gömma mig bakom datorn, but.. to late! Så där satt jag osminkad och lockig i håret och var/är otroligt sur på min far för att han inte talat om att målaren(jag vet inte vad han heter) skulle komma.
Jaja, jag funderar på att gå och läsa en bok. Jag gjorde aldrig det häromdagen..
Jaja, puss på er och ha en trevlig dag i detta regniga trista väder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag skulle vilja veta hur det har kommit fram att din målare är vegetarian?

Och sen är du för ung för honom så vi ger honom till mig!

2009-06-14 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0