En nergång och en uppgång...

Hej -igen!
Jag kom just på att jag har träning idag och den började kl 5 så för typ 15min sen. Och den är i Gävle så jag kommer omöjligt hinna dit i tid så tyvärr så måste jag missa den idag. Jag tycker inte om att missa träningar, det känns inge bra :( jaja, that´s life.. jag får väl ta igen det nästa vecka antar jag..
En positiv grej däremot var att jag just fick 600kr av min snälle far! !00 per varje MVG och tydligen så håller de vad de lovat :P
Nu ska jag allt ta och köpa denna underbara mascara!


Kostar 220kr och finns att köpa hos bl.a. Lindex :P jag har provat den och den är verkligen den bästa mascaran jag testat!

Kopierade den här recensionen från någon internet smink-shop:
Visst låter det bra? :P

Imju Fiberwig Mascara
Japans bästsäljande mascara är äntligen här!


Otroligt LÅNGA fransar...
du skulle tro att de är lösögonfransar men de är ÄKTA!
Bortom alla mascaror! Fiberwig innehåller dubbelt med fibrer för dramatisk längd.
Massor av fibrer fastnar och försluter sig runt dina fransar. Ju mer du applicerar desto längre blir dina fransar.

Aldrig mer Panda-ögon! Bye-Bye smulande mascaror!
Fiberwig förs på dina fransar utan att klumpa sig och separerar och ger längd.
Denna unika in-kapslande formula varken smular eller kladdar.

Överraskande varm-vatten-borttagning som du aldrig upplevt!
Oroa dig inte för det är inte dina fransar som ramlar av, det är Fiberwigs fiber-fransar.
Även fast Fiberwig är resistent mot svett och tårar så tas den lätt bort med bara varmt vatten.

(Enligt
recensioner kan även de känsliga & linsbärare använda denna mascara
utan problem, då den varken smular eller kladdar.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0