Rubrik är överskattat...

Hellu
Oh Jesus, vad jag kommer ha träningsvärk imorgon haha;)
Jo, men nu har jag iaf varit och tränat och det gick skitbra!! :D Nu sitter jag hemma alldeles själv.. eller inte, de andra i my family är också hemma men de är så osociala så de har gått och somnat! Enda tiden på dygnet som man är någorlunda pigg är ju nu..? Menmen, de är lite knäppa också ;) But ajj still loove them!
Jo, men vad ska jag göra nudå? Jag kanske ska gå och lägga mig, ska ju upp ganska så tidigt imorgon.. bussen går ju 8.15, från lilla Åshammar. Och nästa buss går inte förrän vid två typ.. menmen, vi ska ju flytta till sandviken så det blir väl bättre med bussar då.
Haha, det är lite läskigt att sova vägg i vägg med min lillebror, ska ni veta. Han pratar nämligen i sömnen, och ofta går han i sömnen också.. och alldeles nyss ropade han (trodde jag) så jag var in och skulle kolla vad han ville. Då ligger ungen och sover med helt uppspärrade ögon.. scary.
Jag var ut och kikade lite på Bubbleroom.se, de har ju gjort så mycket reklam för den på tv, så jag kände att jag var lite tvungen att kolla. De har ju både märkeskläder och kläder som man hittar i typ H.M. kataloger, och det är inte så jättedyrt heller.. men jag är dock inte så förtjust i att beställa kläder över internet, för oftast ser de inte ut som man trodde att de skulle göra, och så måste man betala frakt också.. då kan man lika gärna gå och handla i butiker istället...
Men det fanns en del snygga kläder på Bubbleroom, bl.a. dessa:
Ursöta ju!
Ja men nu ska jag sova lite tror jag ;)
                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0