Friday!

Hellu
Har ni kollat ut idag?? Här är det iaf jättefint väder, solen skiner och det finns knappt ett moln på den blåa himlen! Det ser så härligt ut! Det är ganska konstigt, men visst kan vädret få en att må bättre eller sämre? Nu känner jag mig på topp och i eftermiddag ska jag nog ta en lång promenad ;)
Har precis ätit frukost och sett lite på topmodel..lite roligt faktiskt, men gud så hysteriska tjejerna är!
Btw så har jag sett ett par assnygga jeans på Gina! Ljusblåa, sådär trasiga eller vad man ska säga :) de ska jag köpa när jag får pengar! Dessutom har jag hittat en väska, som är hur fin som helst.. lite dyr bara, men den kommer bli jättefin i vår/sommar ;)
Nu tror jag att jag ska gå och laga lite mat ;)

                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0