Smile

Ojoj,  de blev ganska negativt inlägg de där förra...
Men ibland är man glad och ibland är man deppig. That´s life. Jag har iaf bestämt mig för att börja se ljust på allt. Kanske finns det något positivt i allt bara man har tålamod?
Nu sitter jag hemma och har inget att göra. Eller egentligen massor, men inget jag riktigt har lust med..
Och idag åker Emma till Göteborg och Sofie på något hälsohem.. och här hemma i gråa Åshammar sitter jag..
Nu var jag ju negativ igen, vafan! Nej, nu jävlar ska jag gå och göra något otroligt roligt!!
Btw, gjorde jag om min ipod lite granna idag, lyssna på Miss lis bababa, man blir glad av den! 
                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0