NY blogg!!

Hellu!
Äntligen sportlov!! Eller det är ju helg nu, men det är så skönt att veta att man är ledig nästa vecka :) Nu på lovet ska jag verkligen ta det lugnt.. det har varit ganska stressigt i skolan å så så det är nog nyttigt med ett litet break.. så kommer man tbx till skolan med nya krafter sen! ;)
Igår var jag på bio med Julia. Vi såg I taket lyser stjärnorna, det måste vara en av de bästa filmerna jag har sett! Den var så fin, och rolig, och så fruktansvärt sorglig.. åå jag vill se den igen!! Det var lite roligt, eftersom att typ hela biosalongen var full med gråtande tjejer.. men det var verkligen en film som berör! Den finns ju på bok också, jag skulle vilja läsa den nu när jag har sett filmen, men tänk om den inte är lika bra!? Någon som läst den??

Här är iaf trailern till filmen:   
                                                                                                                
     
                                                                                                                                                                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej jättefin blogg jag har läst boken den var också jätte bra om du känner för att gå på filmen igen så .:)

kram <3

2009-02-22 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0