Non-stop chokladkakor

Hellu!
Jag lovade som sagt att tala om hur det gick med bakandet av semlorna. Det gick dåligt. Jag gjorde inga semlor alls faktiskt, de var ju med massa konstigt jox som man skulle ha i som vi inte hade hemma. Men jag bakade något annat istället..Non-stop chokladkakor! De blev jättegoda. Utom några som jag glömde i ugnen som blev jättehårda :S
Så här snygga blev de:

Nu sitter jag och taggar inför träningen. Ska kanske försöka smyga åt mig en kaka också, haha ;)
Men nu måste jag kila, min kära mor ropar för full hals..
                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0