Goood morning Sunshines!

Ja, nu har iaf jag vaknat :) det är så skönt med lov! Ingen stress, bara sju dagars ledighet med en massa skoj planerat ;)
Nu har jag precis ätit frukost och ska göra mig i ordning lite och sen då?? Sofie kommer ju inte förrän i eftermiddag/kväll så jag får väl hitta på något roligt fram till dess då ;)
Haha, såg den här trailern när jag var på bio i fredags, visst verkar den lite kul? "Confessions of a Shopaholic"



                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja absolut :D Dom färgerna som framhäver bruna ögon bäst är lila, grönt, blått och brunt.

2009-02-23 @ 19:25:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0