En fettig tisdag!

Haha, jag vet inte vad den här dagen heter.. så det fick bli en fettig tisdag ;)
Sitter hemma själv nu.. Sofie åkte just till Sandviken för hon skulle sjunga med sin kör idag..i 6 timmar. Jag fattar inte hur hon orkar.. menmen ;)
Jo, visstja; till rubriken: det är ju tydligen en sån här dag idag då man äter semlor har jag förstått.. men inte har vi några semlor hemma, så jag antar att jag får ta och baka några. Undrar vad man ska ha för ingredienser..?
Sofie och jag hade som sagt lite spa igår.. eller tja, vi var ute och gick i en timme, sen bastade vi och la en ansiktsmask. Det är då vad jag kallar spa ;)
Jo, men jag ska väl försöka baka ihop några semlor så kan jag skriva om hur det gick sen ;)
Ha det bra!
  Mmm, hoppas mina blir såhär snygga ;)
                                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: daniella livbom

haha, jo ja har redan hittat den ;) men du, glöm han, han är min :D haha :D

2009-02-24 @ 12:09:39
URL: http://daniiellalivbom.blogg.se/
Postat av: Madde & Isak

Hej tjejen... lycka till med bakningen av semlor... du är grymt duktig du... tror att jag inte ens skulle klara av att göra semlor... det jag skulle klara av var isåfall att fixa grädden. :) Smaklig måltid med de sen då! Hälsa familjen! Kram

2009-02-24 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0