16 dagar kvar...!!

Till vadå undrar ni (antar jag) ... jo, till min födelsedag! Då jag alltså blir 15.. yeah :)
Men vad vill jag ha då?? Folk kommer och frågar mig och jag har ingen aning. Pengar vill man ju alltid ha
 (och just nu är jag i ganska stort behov att det också, med tanke på mina senaste shoppingturer..), men det är ganska tråkigt.. och man kan inte direkt önska sig kläder för då finns ju risken att man skulle få en röd stickad tröja med en rosa enhörning på.. haha ;) aa, men ni fattar. Så.. det enda jag kan komma på som jag verkligen vill ha är en kamera. En bra kamera, som är platt, och bra, som har fiffiga finesser och som är snygg.. ;) så finns det någon som har lust att köpa en kamera åt mig? :)
Nu sitter jag iaf och ser på melodifestivalen.. tror jag tröttnade på det porgrammet för typ tre år sen men det är ju lite av en tradition så.. :)

                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0